Marts 2007

Her vil vi fejre et medlem som har været særdeles hjælpsom og venlig overfor andre.

Indlægaf Elisabeth » 24. mar 2007, 15:37

når nej :lol:
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Indlægaf Nephisariah » 24. mar 2007, 19:28

Vi kan alle tage fejl Elisabeth..... Så mon ikke det er i orden.... :wink:

KnazZZ
Nephisariah :wink: :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Hejren » 4. apr 2007, 10:42

Mens Frillen er travlt optaget af Pusserpien, der formentlig går UNDER tiden, må jeg jo nok indrømme at jeg er gået OVER tiden :oops: :wink: - i hvert fald synes jeg ikke længere heeelt jeg kan gøre krav på titlen "månedens medlem", nu da marts godt og vel ER gået.

Men da det jo er Frillen, der suverænt bestemmer over den slags ting, og jeg derfor ikke kan blive frataget min titel før han dukker op igen, vil jeg gerne have lov til at sige, hvad JEG synes:

Jeg vil gerne - i "høvdingens" fravær have lov til - uofficielt at videregive min kasket til moderatorgruppen - Annbirtha, Briher og Wholle. De gør et rigtig stort stykke arbejde - vi er garanteret ikke nemme at holde styr på :wink: , og derfor ville jeg gerne kunne overdrage æren til de tre.

MÅ DE HOLDE OS UD LÆNGE ENDNU! HIP HIP, HURRRRRAAAAAA!!!

Nu håber jeg, jeg kan lokke jer andre med på den idé.
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Whrester » 4. apr 2007, 10:53

Hejren skrev:Mens Frillen er travlt optaget af Pusserpien, der formentlig går UNDER tiden, må jeg jo nok indrømme at jeg er gået OVER tiden :oops: :wink: - i hvert fald synes jeg ikke længere heeelt jeg kan gøre krav på titlen "månedens medlem", nu da marts godt og vel ER gået.

Men da det jo er Frillen, der suverænt bestemmer over den slags ting, og jeg derfor ikke kan blive frataget min titel før han dukker op igen, vil jeg gerne have lov til at sige, hvad JEG synes:

Jeg vil gerne - i "høvdingens" fravær have lov til - uofficielt at videregive min kasket til moderatorgruppen - Annbirtha, Briher og Wholle. De gør et rigtig stort stykke arbejde - vi er garanteret ikke nemme at holde styr på :wink: , og derfor ville jeg gerne kunne overdrage æren til de tre.

MÅ DE HOLDE OS UD LÆNGE ENDNU! HIP HIP, HURRRRRAAAAAA!!!

Nu håber jeg, jeg kan lokke jer andre med på den idé.

Det lyder da som en rigtig fin idé. :D
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf Annbirtha » 5. apr 2007, 09:35

Tak for de søde ord Hejren, men nu ligger landet sådan at vi har udpeget en ny Månedens medlem for April.
Indlægget ligger i vores moderator forum og venter på at Frillen får flyttet det over i Forummet for Månedens medlem, her har vi desværre ikke adgang til at tilføje noget.
Så månedens Medlem ligger faktisk grydeklar og venter på at blive offentligtgjort.
Hvor dan vi lige løser det ved jeg ikke, men vi må have tålmodighed og vente til vores (mor og far) igen kigger ind forbi.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf nadia » 5. apr 2007, 17:59

jeg er fuldt enig med dig Hejren :wink:

Annbirtha, wholle, briher - I har en stor betydning for dette forum :D Jeg tør ikke tænke på hvordan det vil være hvis I ikke er her....

til Annbirta: Uhhh... det lyder spændende :D
see ya,

Nadia :)
Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Foregående

Tilbage til Månedens medlem