Juni 2006

Her vil vi fejre et medlem som har været særdeles hjælpsom og venlig overfor andre.

Indlægaf Chrille » 3. jun 2006, 22:13

ttsen2004 skrev:I anledning af festen må i få min bedste opskrift på stegt hejre med whiskey :wink: :

Man køber en hejre på fem kilo (til seks personer) og en flaske whisky. Dertil salt, peber, olivenolie og spækstrimler.

Hejren belægges med spækstrimler, den snøres, saltes og pebres og overhældes med lidt olivenolie. Sæt ovnen på 200 grader.

Skænk så et glas whisky og drik en skål til det kommende gode resultat. Læg hejren i en bradepande og skub den ind i ovnen.

Skænk to hurtige glas whisky og drik igen til det kommende gode resultat. Indstil termostaten efter 20 minutter på 250 grader, så den får et ordentligt pulver. Skænk yderligere tre glas whisky op og drik dem.

Efter en hal tsims tid vænner du fulen og blir ved mæ at hllde øje med stajninngn. Griw vissskyflaschken å tsa en lill EN.

Efter ænnu en hal tsims tschid schlændrr du laaaaangshomtr hæn til åvnnnn å vænnnr haahaajjrrenn. PASCH PÅ att du hik brændr hånden på den schkide åvvvn. Å sschhå tsar vi ænnnu fæææhææm-schyw sjisskkywusser mænns piiihiiipfuglen schtajer widre iæææn trææhææ tsimer (schhirka - åp i røwwwen mæ det!) Huuschk å piss vær tiiihiiinde minut!

Kaaahaan de overhOOOvedt la saj gør schå kryw hæn til åvvvn å prøvv å riwwwe haahaajjrrenn UD!. Tsa så ænnnnu en schlllurrrk og prøvvvnåkkkkngang å få kræææet UD!

Samml så den satansforbanddde piiihhhiipfuuul op fra gåååhååålllwwet og smid den påå et faahhad. PASCH på a du ikkk gliiiiiiiiiiiiiiiiiderr på det skidefedtede køøøøkngål! Kann du ikkkk uuundddgå de, schå prøvvv igen (åååopppogssccchtå dengikscchkuikkk tihihihaihi......schku åssspissslimajet).

Tag en lur. Spis næste dag hejren kold med mayonaise og aspirin. :sick2:
Af hvar får noet sier duu
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Indlægaf Hejren » 3. jun 2006, 22:16

Hejren belægges med spækstrimler, den snøres, saltes og pebres og overhældes med lidt olivenolie

Skal du snøre mig??? Billede Charlotte - du må da GØRE noget!!! Hun fugle(mis)handler dine gæster!!! :shock:

HÅH - jeg kan sq ikke ligge i din bradepande alligevel ttsen. Desuden vejer jeg LIDT mere end 5 kg. - og stik mig så den whisky!

.........Desuden er jeg gammel og sej...
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf robert » 4. jun 2006, 06:55

Hejren skrev:.........Desuden er jeg gammel og sej...
og fed(af en fugl at være) :lol:
Robert
Billede
Hr.Avatar
Min simpage.
Brugeravatar
robert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København Ø

Indlægaf Pusserpien » 4. jun 2006, 10:18

ttsen2004 skrev:I anledning af festen må i få min bedste opskrift på stegt hejre med whiskey :wink: :

Man køber en hejre på fem kilo (til seks personer) og en flaske whisky. Dertil salt, peber, olivenolie og spækstrimler.

Hejren belægges med spækstrimler, den snøres, saltes og pebres og overhældes med lidt olivenolie. Sæt ovnen på 200 grader.

Skænk så et glas whisky og drik en skål til det kommende gode resultat. Læg hejren i en bradepande og skub den ind i ovnen.

Skænk to hurtige glas whisky og drik igen til det kommende gode resultat. Indstil termostaten efter 20 minutter på 250 grader, så den får et ordentligt pulver. Skænk yderligere tre glas whisky op og drik dem.

Efter en hal tsims tid vænner du fulen og blir ved mæ at hllde øje med stajninngn. Griw vissskyflaschken å tsa en lill EN.

Efter ænnu en hal tsims tschid schlændrr du laaaaangshomtr hæn til åvnnnn å vænnnr haahaajjrrenn. PASCH PÅ att du hik brændr hånden på den schkide åvvvn. Å sschhå tsar vi ænnnu fæææhææm-schyw sjisskkywusser mænns piiihiiipfuglen schtajer widre iæææn trææhææ tsimer (schhirka - åp i røwwwen mæ det!) Huuschk å piss vær tiiihiiinde minut!

Kaaahaan de overhOOOvedt la saj gør schå kryw hæn til åvvvn å prøvv å riwwwe haahaajjrrenn UD!. Tsa så ænnnnu en schlllurrrk og prøvvvnåkkkkngang å få kræææet UD!

Samml så den satansforbanddde piiihhhiipfuuul op fra gåååhååålllwwet og smid den påå et faahhad. PASCH på a du ikkk gliiiiiiiiiiiiiiiiiderr på det skidefedtede køøøøkngål! Kann du ikkkk uuundddgå de, schå prøvvv igen (åååopppogssccchtå dengikscchkuikkk tihihihaihi......schku åssspissslimajet).

Tag en lur. Spis næste dag hejren kold med mayonaise og aspirin. :sick2:

:laughing4: :laughing3:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Charlotte » 4. jun 2006, 10:25

Hmm.... Ja TTsen du forstår virkelig at fyre den af! :laughing3:
Billede
Charlotte
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf albert » 4. jun 2006, 11:57

Hejren skrev:
.........Desuden er jeg gammel og sej...

Gammel: Jep

Sej: ja det vil jeg sq også mene... :lol:
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Annbirtha » 5. jun 2006, 15:38

Hold da kæft .... :laughing4: :laughing5: :laughing3: :laughing2: Schikke'n opskrift den var schu da veløkket *bøvs
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Hejren » 5. jun 2006, 22:59

Ttsen har INGEN humoristisk sans!!! Fuglefjendske fruentimmer!

Og her sidder jeg Billede og føler mig brændt af... :oops:

*snif*... :vsad:

*fnis*

Næste gang der bliver valgt et nyt månedens medlem, vil I så ikke nok nøjes med at spise kage? I stedet for sidste måneds medlem?

Forresten - jeg havde en flaske whisky stående... Er der nogen, der har set den??
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Lch » 6. jun 2006, 20:43

nææh...

okay Hejren.. så tager jeg da bare kage med? *smækker den misløkkede chokoladekage på få centimeter fra hovedet* ja undskyld hejren... men jeg kan altså ikke finde ud af at bage :lol:
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf kervern » 6. jun 2006, 22:26

Lch skrev:okay Hejren.. så tager jeg da bare kage med? *smækker den misløkkede chokoladekage på få centimeter fra hovedet* ja undskyld hejren... men jeg kan altså ikke finde ud af at bage :lol:

(Kommer løbende)
- Bare rolig Hejre, der er råd. Kigger skummelt og går over mod Charlotte med en skummel mine.
- Nu skal du eddermanme, mumler jeg mens jeg går over mod Charlotte. Hun bakker bagud og rammer en mur.
- Jeg skal nok lade Hejren være! Jeg lover det! Siger hun.
Jeg kommer tættere på, og begynder med nogle bevægelser at rode i min lomme. Charlotte kniber øjnene sammen, og rækker hænderne ud som beskyttelse.
- Nej! Ikke kniven! Jeg er for ung til at dø!! Skriger hun, åbner øjnene og i sammen øjeblik flår jeg en laset bog op af lommen.
- Her var den! Siger jeg glad, mens jeg kigger forundret på bogen.
Charlotte kigger på den lasede bog med de flotte ord: GOD MAD.
- Hvorfor sidder du dog dernede Charlotte? Siger jeg, og hjælper hende op.
- Se, jeg bager kager, og de er gode. Dermed sparer vi Hejren for en masse unødig hakken :P
Kervern

Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest! (Rune T. Kidde)
Brugeravatar
kervern
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Københavns amt

Indlægaf wholle » 6. jun 2006, 23:04

Krevern for ..., hvor får du det dog fra? :laughing4:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Hejren » 7. jun 2006, 08:24

Altså Kervern - her sidder jeg på arbejde *host!* og prøver på IKKE at grine højt, men det lykkes ikke ret godt... :lol: Billede
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Frillen » 7. jun 2006, 09:38

Her kommer man gående helt uskyldigt gennem Frillerup og så stinker hele byen af brændt hejre, tomme whiskey flasker ligger overalt :shock:
Jeg skal da lige love for at i har fået fejret Charlotte med manér :laughing5:
Det var svært ikke at skraldgrine meget højt, da jeg læste de seneste indlæg igennem - Det kan man da kalde at køre et emne ind på et skridespor *gled i hejrefedt på gulvet*, men et rigtigt sjovt sidespor :laughing4:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf kervern » 7. jun 2006, 13:49

Heh :D

Efter at have bakset med farmors klatkager et stykke tid, må jeg nok indse at det ikke var så nemt som jeg troede :roll: Men så er det jo at vi altid har mine gode bagervenner rundt om hjørnet *springer op og spæner rundt om hjørnet. Kommer tilbage med en fin kage i en plastic emballage*.

Kigger op og kigger stolt på de fine røde lysende bogstaver og bygningen "KVICKLEY". Tak for hjælpen Kvickley i er rigtige venner :D
Kervern

Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest! (Rune T. Kidde)
Brugeravatar
kervern
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Københavns amt

Indlægaf Lch » 7. jun 2006, 15:44

det er jo snyd! men hva' bare den smager bedre end min så er jeg glad. :lol:
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim