Majasim

Her kan du præsentere dig selv ved at lave et indlæg, hvor du skriver lidt om dig selv.

Majasim

Indlægaf Majasim » 18. mar 2008, 21:22

Jamen nu hvor jeg har kigget lidt på andres præsentationer, så synes jeg da også at jeg vil skrive en selv. ;)

Jeg hedder i virkeligheden ikke maja, men bruger altid navnet på nettet xD Selvom jeg er glad for mit rigtige, tør jeg ikke rigtig bruge det overalt. Når vi er så langt fremme med teknologien og hvad det altsammen hedder, så ved man aldrig hvornår en sindsyg pædofil sidder og googler ens navn og andre oplysninger s:
men jeg kan vist godt fortælle at jeg er 14 år, bor i en lille by nær vordingborg på sjælland, og går i 8. klasse.
Jeg bruger en stor del min tid på standart og latin dans, som jeg træner et par gange om ugen. Dans har altid været en stor del af mit liv, startede nemlig allerede som 3-årig, og har altså gået til det i 11 år. :D
I hverdagen går jeg meget op i min skole, og har let ved de fleste fag. Klarer mig rimelig godt hvis jeg selv skal sige det, men et gennemsnit på omkring 8-9 ;D
Er også meget kreativ, og tegner og maler meget. Det er jeg faktisk rigtig god til (ja altså, igen hvis jeg selv skal sige det :D ), og har brugt tid på det lige siden jeg var helt lille.

Og så er der jo selvfølgelig sims - som jeg spiller en del. Fantastisk spil :D, som alle herinde vel vil give mig ret i :D
Brugeravatar
Majasim
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Vordingborg, Sjælland

Re: Majasim

Indlægaf Cyberkim54 » 18. mar 2008, 23:41

Du er da velkommen, selv om du bruger et andet navn, en det du ellers hedder :1wave:
Jeg håber, at du falder til her på dette forum, hvor der faktisk er meget læse stof om Sims2 og masser af hjælp ide'er osv. til spillet
Nu kom jeg lige ind og lure kikke på den lidt sene aften, så var det jo passende lige, at byde dig velkommen.
Jeg er selv meget glad for dette forum og synes vi har det rigtigt hyggeligt.

Happy Simning
Brugeravatar
Cyberkim54
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Billy Rosewood » 19. mar 2008, 01:03

Jeg kan godt love dig, Majasim, at herinde er der ingen der googler folks navne. Jeg hedder heller ikke Billy i virkeligheden, selv om det da er et rart navn 8)
Ah, jeg er også en 8. klasses elev. Vi er jo ved at blive smidt ud af skolen, jeg skal i hvert fald kun være der til 9. klasse. ^^ Det lyder spændende, at du har stor glæde i dansen. Det er også en flot ting at kunne, jeg kan dog ikke selv, men jeg kender flere der kan lide kunsten, og så gør det jo folk i god form. Så jeg tvivler på at du er ude af form. :P
Det lyder jo også som om at du har godt med selvtillid, og det er en gave at have 8) Specielt i denne verden, hvor vi jo er så langt fremme med mangel på selvtillid. Så du skal nok være glad for at du har så let ved at stille dig op og sige "Hvis jeg selv skal sige det!" XD

Velkommen til vores lille Sims-univers, Majasim! :D Vi håber alle du får det rart herinde, og at du falder godt til i denne verden af store og små. (;
Babbington and The Acheron!

Mr. Boyle possesses the oil!
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre! ^^

Indlægaf Annbirtha » 19. mar 2008, 09:31

Det var da vældig hyggeligt at du så besluttede dig for at melde dig ind, det er jo lidt sjovere hvis man gerne vil være med til at debattere i de forskellige forums herinde, og om du vil falde til er der vist ingen tvivl om.
Velkommen "MAJA" :2wave:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Siri » 19. mar 2008, 12:09

Velkommen til dette fantasik forum. Jeg hedder tilgengældt Siri i virkeligheden, men velkommen til majasim :mrgreen:
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Stento » 19. mar 2008, 12:10

Velkommen Majasim :1wave:
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Mona Solstråle » 19. mar 2008, 14:29

Hej Majasim! :1wave:

Mit brugernavn har jeg også selv fundet på.... selv om det ikke er pga. risikoen for at møde en pædofil :lol: ...jeg er nemlig 51 år! Men jeg har det aligevel bedst sådan. ...og er også blevet ret glad for mit "nye navn" :wink:
Nå, men. Jeg håber du må føle dig lige så velkomme, som jeg, i dette forum, hvor det ikke komme så meget an på alder, men på vores fælles interesse for spillet Sims2!

Velkommen Majasim!
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf egon.weber » 19. mar 2008, 15:21

Jeg bruger mit navn, er ikke bane for pædofile, da jeg fylder 50 i år!
Men et stort VELKOMMEN MAJASIMfår du herfra, håber du falder godt til her i vores indimellem meget skøre, men seriøse og sjove forum. :bigwave:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Briher » 19. mar 2008, 17:14

Hej majasim :Vinker:

Velkommen til Sims2you's rigtig dejlige forum.
Her kan man altid komme og føle sig velkommen og vi hjælper hinanden med det vi nu kan vedr. The Sims 2.
Og så får vi da også et godt grin ind imellem, når en eller anden fortæller om sine oplevelser i spillet.

Kreativitet er en rigtig god ting. Skulle du få lyst til en dag at vise os noget af det du går og sysler med, så vil vi altid gerne se billeder.

Jeg hedder heller ikke Briher i virkeligheden, men som mange andre har jeg valgt det navn når jeg er på internettet.
For på den måde at have en identitet, men alligevel være en smule anonym.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Whrester » 22. mar 2008, 20:23

Et stort velkommen til dig! :1wave:

Jeg bruger heller aldrig mit virkelige navn på internettet.
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf Freggi » 23. mar 2008, 17:16

Velkommen Majasim i dette dejlig forum, har en stort tid her... :2wave:
Don't dream your life, lives your dreams!!!
- Drøm ikke dit liv væk , liv dine drømm
Brugeravatar
Freggi
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Geografisk sted: Tyskland

Indlægaf Nephisariah » 23. mar 2008, 19:41

Billede til vores super dejlige forum...... Håber du kan lide at være her....
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Majasim » 18. apr 2008, 23:57

Mange tak allesammen ;)

Ja Billy, det at have selvtillid er en god ting ;D Jeg tænker tit på hvor sørgeligt det må være at være en af de stakkels teenagere der skær i sig selv og den slags. Kender selv en masse på min egen alder som har det virkeligt dårligt med sig selv, og de sidder allesammen hjemme hos hinanden og drikker og ryger hver aften, virkelig ærgeligt at nogen spilder deres ungdom på platte fester og falske venner :'s

Så er det godt at kunne adskille hverdag og weekend :D , men der kom jeg vist ud på et sidespor :p

Jeg kunne da godt sætte nogen billeder ind af mine tegninger og sådan, men er der nogen der gider forklare mig hvordan?
og forresten, så er det eneste jeg har liggende på computeren nogle billeder af dansekjoler jeg har tegnet.. men det kan vel være en start ;D
Brugeravatar
Majasim
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Vordingborg, Sjælland

Indlægaf Mona Solstråle » 19. apr 2008, 11:10

Velkommen igen Maja!

Ang. dit spørsmål, så prøv at læs her, hvor Siri har lavet en fin illustration: viewtopic.php?f=9&t=2585
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Tilbage til Præsentation