Huzzah for Billy R. ^^

Her kan du præsentere dig selv ved at lave et indlæg, hvor du skriver lidt om dig selv.

Huzzah for Billy R. ^^

Indlægaf Billy Rosewood » 29. okt 2007, 19:21

Jeg har måske været herinde i lidt tid, men nu kan jeg vel ligeså godt få dette overstået:

Må jeg introducere mig selv, Billy Rosewood. Faktisk hedder jeg Christina og er 13 år gammel. Jeg bor i Hvidovre sammen med min familie og 2 kaniner, samt støv og mine Simmere. ;)
Jeg er excentrisk fan af Master and Commander-bøgerne af Patrick O'Brian (På dansk Den Første Kommando-serien).
Jeg går i skole, som så mange andre kære børn, og jeg tegner, digter og skriver. Derudover synger og rider jeg.
Jeg er født med dansk, men jeg har altid set engelsk som mit andetsprog. En smule tysk kan man jo også, og så er jeg i indlæringsfasen med det franske. ;)
Hvad min store interesse er, når vi går væk fra kunst og tekst, er flåden. Primært den engelske flåde. Fra første blik købte jeg filmatiseringen over Master and Commander, og også Horatio Hornblower, Pirates of The Caribbean, og andre flådefilm og bøger står højt på min liste.
Jeg vil meget gerne selv sy min egen flådeuniform, men det nærmeste jeg er kommet er at min far skal skaffe mig en til pynt. :D
Hvordan jeg tjener penge til dagen og vejen, går således at jeg arbejder på mit bibliotek, hvilken er en herlighed for folk som mig, og så synger jeg i kirkekor, hvor jeg bliver betalt for det.
Mig selv kalder jeg "Not much of a Poet", men det er næsten løgn, da digtene fylder det halve i mine kladdehæfter. ;)
Min musiksmag er bare den skønneste af de skønne. Jeg hører altid musik til Sims, da mine højtalere er røget sig en tur, sammen med scanneren. Jeg hører soundtracks, klassisk musik (Uh, den Boccherini fra Master and Commander er dejlig og Bachs Air ^^), rock, pop og meget andet. Både udenlandsk og dansk. :D

Hvad angår Sims, har jeg for nylig mistet mit store livsprojekt, da computeren skulle opdateres. Jeg har haft et fyldt nabolag med huse, folk i dem, store grunde og et enkelt indkøbscenter, som hed Cider Village (Jeg går så sjældent på indkøb xD)
Derefter skabte jeg ørkenlandskabet Port of Dawn, men længere nåede jeg ikke rigtig før der skulle opdateres.
Nu har jeg fundet Sims 2 University og Open For Business, så nu er Sims pludselig større.
Princippet med mine familier er at de er opkaldt efter Master and Commander-folk til tider. Jeg havde engang en der hed James Norrington Ohversak (Ohversak er mit eget ;D), og hvor mon det kommer fra.. :D
Jeg er ikke til ordinære forhold med Simmerne. For det meste bliver mænd gift med hinanden og begynder derefter at rende rundt efter min kære Sammeh.. xD
Mine Simmere kan opnå den prestigefyldte rang at være med i selskabet Kadetterne på Universitetet, eller de kan vælge at søge mere frihed og selvstændighed ved at prøve at komme ind i The Royal Marines.
Jeg ville gerne se dem gå i respektive uniformer, men desværre er jeg ikke en ørn endnu til at lave ordentligt tøj til simmerne. Det hænger lidt sammen med at jeg ikke engang ligger skygger på mine tegninger. :)
Jeg er dog stadig våd bag ørerne. Endnu ikke har jeg holdt et guldbryllup, men min rekord på børn er 10. De er dog adopterede, hvilket er hemmeligheden. Og så splitter jeg parret op og sender dem afsted med 5 børn hver ^__^

Men i øjeblikket er livet jo ikke som man kunne håbe på. Den del burde måske ikke uddybes, men kæmper med en smule problemer.
Det skal dog bare drive over (:

Hvis der skulle være nogen spørgsmål, stilles de bare. Og hvis nogen har lyst til at spørge mig om nogen ting til mit Sims, er også det velkomment. Huzzah for jer! (;
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre! ^^

Indlægaf Nephisariah » 29. okt 2007, 20:01

Billede.... til vores fantastiske forum.... Det er altid dejligt med nye medlemmer.... Det lyder som om du ikke har tid til at kede dig :wink: Men det er også skønt at have noget at give sig til... især er det dejligt at have nogen interesser, som man er glad for... endnu en gang velkommen til.... :bigwave:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Siri » 29. okt 2007, 20:57

Velkommen til forumet
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Frillen » 30. okt 2007, 12:55

Velkommen til vores hyggelige forum Christina :D
Jeg har selv set Master and Commander filmen + et hav af lignende søfartsfilm, så jeg forstår ganske godt din interesse for søfarten :D

Jeg er dog lidt nysgerrig ang. dit valg af navnet Billy Rosewood, jeg kender umiddelbart kun navnet fra Beverly Hills Cops filmene med Eddie Murphy :lol:

Du lyder som en pige der ved hvad hun vil, det lyder i hvert fald ikke som om at du keder dig, jeg synes at dine interesser lyder spændende alsidige og interessante :D

Jeg synes også at den måde du spiller med dine simmere på lyder interessant, der er jo ingen som siger at spillet skal være ordinært, det er jo netop det gode ved et spil som Sims2, du kan gøre det til det du ønsker - Man føler jo sig som en slags gud, når man bestemmer kursen i spillet :lol:

Endnu en gang Velkommen til, og jeg er helt sikker på at du vil få et godt udbytte af at være her :D
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf albert » 30. okt 2007, 15:36

Velkommen til.
Det kunne tænkes at du vil lægget et digt ind så vi kan se et?
Hvad tegner du for noget?

Du har lige inspireret mig til at slette alt mit sims og starte forfra igen, jeg er kørt fast og det er kedeligt. Så lyder det faktisk ret fedt din måde at spille på. ;D
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Briher » 30. okt 2007, 16:25

Velkommen Billy Rosewood. :Vinker:
Håber du hurtigt må føle dig hjemme
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf simsekisser » 30. okt 2007, 16:46

Velkommen Billy, altid sjovt at læse hvordan andrer spiller Sims, og måske få nogle gode og sjove ideer. :2wave:

simsekisser :)
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Billy Rosewood » 30. okt 2007, 17:58

Mange tak til jer alle for kigget. ;)
Årh, jeg har fundet en der har set Master and Commander! Ufatteligt hvad man finder på et Sims-forum ^^ *Hopper rundt af glæde imens jeg råber Huzzah*
Hvad synes du så om den? :)
Nu skal jeg fortælle en sjov historie, som har lidt at gøre med det som Frillen sagde. ;D
Som sagt er Billy Rosewood med i Beverly Hills Cop. ("Wonderworld? AXEL!" Det er forresten ret sjove film. xD) Jeg så den film, og synes Billy var ret sjov.
Så gik der jo lidt tid, så kom jeg over på min fars arbejde. Han er i militæret, og da jeg begyndte på at tage geværer ud fra en af bilernes bagagerum for at hjælpe med at få puttet dem i magasin, så kom min far, "Lille Billy Rosewood." Og der stod jeg så og skød geværerne op til skuldrene imens jeg grinte. "Du kan aldrig have for mange våben."
(Den scene er fra Beverly Hills Cop II, hvor Billy har gemt våben i bilen xD) Og da jeg synes at jeg var stolt af den titel, blev det mit brugernavn. :D

Ja, det er ikke helt sandt at sige at jeg keder mig. "Man har kun den sjov man selv laver." xD
Det seje ved Sims 2 er jo også, at som du siger dominerer man verden. Nogen gange sidder jeg og skaber et sandt helvede for mine Simmere, imens at jeg til tider får dem til at opføre sig som engle.
Wish life was like that. xD

Jeg vil med glæde ligge et digt ind. Jeg har et engelsk et, lige ved hånden, hvis det skal være:

If you see a white and blue hat,
Laced with golden ribbons and medals,
You surely know who owns that,
It is our Commodore, every Midshipman knows that!

Even in his sleep, the hat stays on his head,
He won't take his blue friend off, not in any special event,
The hat will stay, until he's dead,
'Cause he's the Commodore, respected by all Lieutenants!

When there's a party at the Admiral's,
Our hat and it's owner surely is coming,
Many Captains, Commodores and Lieutenants is joining,
They want to meet the Commodore with the hat, everyone wants that!

When there's a battle at the sea against the opposite ship,
He will fight for England, for his crew and for his loyal hat,
And when the hat is taken by wind and flying away from him with a flip,
He will, without doubt, jump off the ship to get it, because he's the Commodore with The Hat, and he would never trade his hat for a cat!

The hat is very useful and grateful to it's Commodore,
You can use it as a bucket, or as a basket,
And one day, when they'll sail ashore,
A whole country will get to know The Commodore with The Hat, and they'll be grateful for that!

All the other Commodores is not like him and his hat,
And maybe they'll never be like him at all,
Because he's the Commodore with the hat,
And for him, the hat is important, spring, summer, winter and fall.

Det ovenstående hedder The Commodore with The Hat, og er et digt om hvor tæt knyttet man egentlig kan føle sig på en materiel måde. Så valgte jeg så at gøre det komisk med at han overhovedet ikke tog den af hovedet. :lol:

Angåede mine tegninger, kan det være så forskelligt som vejret udenfor i øjeblikket. I dag har jeg tegnet 2 silhouetter og lagt farver på noget gammelt.

Det er kun dejligt at vide at jeg kan inspirere folk, Albert. ;)

Forresten, kan jeg opfordre folk der har set Underworld til at prøve at lave deres egen Selene. Det er rigtig underholdende, og jeg har selv lavet en. Min veninde roste mig over præcisionen.
Der er nemlig håret, og en dragt der passer godt i det helt almindelige spil (;
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Siri » 30. okt 2007, 19:05

Jeg kan også godt lide at skrive digte. Jeg havdet svært med at vælge mit brugernavn, men det har du så ikke været. Jeg har heddet noget andet en jeg gøre nu.
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Indlægaf Mona Solstråle » 30. okt 2007, 19:43

Velkommen Billy Rosewood! :D
Du lyder både sjov og energisk. :lol:
Håber du må få nogle hyggelige timer her
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Billy Rosewood » 1. nov 2007, 12:54

Hvilke digte kan du lide at skrive, Siri? Der er jo ingen digter, der er lig den anden. :D
Mange tak for kigget, Mona Solstråle ;)

Kunne I lide mit digt? Det er altid godt med kritik og roser. ^^
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Siri » 1. nov 2007, 20:53

Jeg kan godt lide nogle der rimer, og har mening, skriver også sange til mig selv og mit bandt
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Indlægaf Freggi » 2. nov 2007, 20:41

Velkommen Billy i det dejlig forum.. :2wave:
Don't dream your life, lives your dreams!!!
- Drøm ikke dit liv væk , liv dine drømm
Brugeravatar
Freggi
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Geografisk sted: Tyskland

Indlægaf Jola » 7. nov 2007, 18:03

Uha, det er måske lidt sent, men jeg ville da lige sige Velkommen

Du lyder da i hvert fald som om du sjældent keder dig!

Jeg er faktisk også ved at lære fransk, og synger også :wink:

Håber du får det godt her!
Hilsen mig :D

Jeg hedder Josephine.. Hvis I lige ville vide det ;)
Brugeravatar
Jola
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Ringsted...

Indlægaf Billy Rosewood » 12. nov 2007, 08:47

Er fransk ikke også et underholdende sprog. "Je suis ne pas.", tror jeg det hedder. Og det passer meget godt til mig nogen gange ;)
Årh, man kan aldrig komme for sent med en lille hilsen, Jola. Tak for den ^^
Og du synger også? Det er skam også underholdende, især når man har venner med ^^ *Tænker så det knager om jeg mon har fundet min sjæleven* :D

Tak for besøget, Freggi. :D

Mine rimer da, men om de har mening, kan så diskuteres. :D Jeg synes da Commodore With The Hat har mening, og er et utroligt latterligt digt om hvor meget man kan elske en hat. :)
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Næste

Tilbage til Præsentation