Hende den mærkelige..

Her kan du præsentere dig selv ved at lave et indlæg, hvor du skriver lidt om dig selv.

Indlægaf Frillen » 27. jul 2007, 21:31

Jamen velkommen til Janni, jeg håber at du vil nyde vores lille forum :D
Og det med smutteren behøver du ikke at lægge så meget i, så længe meningen er god nok - Og det var den jo :wink:
Skulle du føle at du er kommet i problemer så brug en af moderatorerne, de vil være glade for at hjælpe dig ud af en evt. knibe, hvis det skulle opstå :wink:
Vi er jo alle sammen kun mennesker, og ind i mellem opstår der misforståelser, og sådan nogle er jo til for at blive løst :D

PS. Dine tegninger er virkeligt flotte, selvom jeg ikke er den største fan af anime, så kan jeg godt genkende god tegnekunst :2thumbsup:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Jacob » 28. jul 2007, 13:10

Velkommen til Janni! :2thumbsup:
Billede

Jacob Billede
Brugeravatar
Jacob
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Janni » 28. jul 2007, 15:47

Freggi skrev:Janni I sees that different, it is not stupid when you speak open over your illness. Let never to convince you of something like that. :wink:
Just with illness, one should be open even if it is a question of the profession. Something you want the learning, when I you questions may?

Thanks! :D Originally, I wanted to be a flight attendant (because of my obsession with planes), but because of a knee injury, I had to give that up- instead, I changed my focus and I'm working to become a veterinary nurse. :) Due to other illnesses (a non-malignant brain tumor, back problems, the knees, PCOS (cysts on the ovaries that gives you constant stomach pains)), I'm only able to work like 10 hours a week, but I do my best to keep that up! 8)

Freggi skrev:I crossed my fingers for you, that you soon find job. :Vinker: Maybe it does you courage, I myself have since childhood rheumatism. I put all my wishes and dreams in spite of illness into the action. What my profession work, (interior designer/graphic arts). Secret prescription was and is my obstinacy and in that believe. :whistle: I give that to you on the way Janni. :wink: Great evening Janni.. :wink:

Thanks so much, Liz- and lots of respect from here! :D Rheumatism is horrible- I'm happy to see that you've managed so well, and I wish you all the best. :) I myself work as an assistant on a vet's clinic (mostly volunteering), and I enjoy every second of it. Good luck to you! :D

Siri her skrev:Jeg kan godt forestå engelske, er en af de bedste i min klasse i folke skolen. Er det eller mig, men kalder man ikke det også får austisme undskyld jeg spørge, men jeg er lidt i tvil

Nej, autisme har en hel del andre ting- som Chrik siger er ikke alle højtfungerende. :) Autisme er jo en direkte lidelse med mange "følgesymptomer"- med Asperger Syndrom følger der gerne en del med- svært ved det sociale, specialinteresser, gerne hyperaktivitet (ADD), osv- jeg tror ikke du har noget at være bange for. :D

Chrik skrev:Og OCD (Så vidt jeg husker) Og DAMP og AA og Infantil Autist.
Var det ik også Tourette syndrom eller?

OCD, DAMP og Tourette er ikke indenfor det autistiske spektrum, men er gerne "følgesygdomme", som man som Asperger nogle gange har. :) OCD er tvangstanker (obsessive compulsive disorder), DAMP er hyperaktivitet (også ADD), mens Tourette er en slags tvangshandlinger, så som at råbe, ufrivillige bevægelser osv.
Selv har jeg fået ADD med i købet (Attention Deficit Disorder- altså har jeg svært ved at holde koncentrationen, samt er hyperaktiv)- det får mange aspergere.

Frillen skrev:Jamen velkommen til Janni, jeg håber at du vil nyde vores lille forum :D
Og det med smutteren behøver du ikke at lægge så meget i, så længe meningen er god nok - Og det var den jo :wink:
Skulle du føle at du er kommet i problemer så brug en af moderatorerne, de vil være glade for at hjælpe dig ud af en evt. knibe, hvis det skulle opstå :wink:
Vi er jo alle sammen kun mennesker, og ind i mellem opstår der misforståelser, og sådan nogle er jo til for at blive løst :D

PS. Dine tegninger er virkeligt flotte, selvom jeg ikke er den største fan af anime, så kan jeg godt genkende god tegnekunst :2thumbsup:

Takker, Frillen, det er jeg glad for! :D Jeg ved at der gøres en stor indsats for at holde forumet rent, og det hele var bare et uheld fra min side af- så det er gemt og glemt. ;)

Tak for rosen af mine tegninger. :D Jeg er efterhånden begyndt at eksperimentere lidt med realistisk tegnekunst- så det er ikke kun anime jeg gør mig i! :D

Puha, de bliver længere og længere, de indlæg :lol:
-Janni
Brugeravatar
Janni
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Vordingborg/Amsterdam

Indlægaf Nephisariah » 29. jul 2007, 06:48

Velkommen til Janni!

Håber du vil kunne lide at være en del af vores "lille" forum... :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Freggi » 29. jul 2007, 18:31

I imagine that interestingly with animals work Janni. :wink: That, that did not bang with the flight attendant so, because of knee. Is already bad. But it is not generally so that in this profession hard conditions (Health) must be fulfilled. There are actually pilots with eyeglasses, I just think.:Tænker: Thanks for your wishes. I am happy, that I do not have in hardly problems' times. :wink: Beautiful evening onto you. :wink:

Liz..
Don't dream your life, lives your dreams!!!
- Drøm ikke dit liv væk , liv dine drømm
Brugeravatar
Freggi
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Geografisk sted: Tyskland

Foregående

Tilbage til Præsentation