Jamen nu må vi vel hellere præsentere......

Her kan du præsentere dig selv ved at lave et indlæg, hvor du skriver lidt om dig selv.

Indlægaf Siri » 12. dec 2006, 15:34

forstår godt det
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Hejren » 13. dec 2006, 00:06

*Sidder og smiler så mundvigene når helt om i nakken*

Hvor er det altså hyggeligt at få lov at følge med i. :D Det er ikke hver dag sådan en "online-graviditet" bliver annonceret. Mon det også bliver en "online-fødsel"? :lol:

...nå, nu løb fantasien vist af med mig IGEN!
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Nephisariah » 13. dec 2006, 13:25

Frillen skrev:Så navnet Hugo kom bare som en pludselig indskydelse, jeg er helt overbevist om at vi finder et mere passende navn når vidunderet kigger frem, men uha som vi dog glæder os til april næste år :happybaby:

Da vi skulle have vores ældste søn følte vi heller ikke at vi kunne nøjes med at kalde det ufødte barn "den", så vi kaldte ham "Junior", det var mere neutralt, og de næste blev oftest omtalt som "den lille" eller "den bette", men også ind imellem "Junior".

Men igen de små kære børn, har som bekendt mange navne!!!

KnazZZ

Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Nephisariah » 13. dec 2006, 13:29

Hejren skrev:*Sidder og smiler så mundvigene når helt om i nakken*

Hvor er det altså hyggeligt at få lov at følge med i. :D Det er ikke hver dag sådan en "online-graviditet" bliver annonceret. Mon det også bliver en "online-fødsel"? :lol:

Det har du ret i Hejre, og tja..... en online fødsel... :roll: :oops: ...det kunne da være spændende :wink:

Det er i øvrigt altid dejligt med lidt fantasi, hvor ville vi være hende uden... :oops: :roll: :freezingcold: (uuuuuhhhhh gyser ved tanken)

KnazZZ
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Siri » 13. dec 2006, 16:30

Nephisariah skrev:

Det har du ret i Hejre, og tja..... en online fødsel... :roll: :oops: ...det kunne da være spændende :wink:

Det er i øvrigt altid dejligt med lidt fantasi, hvor ville vi være hende uden... :oops: :roll: :freezingcold: (uuuuuhhhhh gyser ved tanken)

KnazZZ
haha virkelige sjov hejren :laughing5:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Dads » 13. dec 2006, 16:34

Hm, det hjælper nok ikke at sige hej til den lille fyr, han kan nok ikke høre mig alligevel, men det bliver sjovt når du engang kommer til verden, og mon ikke den lille Hugo nok skal blive simsfreak, med de forældre han har :wink: :P

Billede
Frillen, Hugo, Pusserpien
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Nephisariah » 13. dec 2006, 17:55

Dads skrev:Hm, det hjælper nok ikke at sige hej til den lille fyr, han kan nok ikke høre mig alligevel, men det bliver sjovt når du engang kommer til verden, og mon ikke den lille Hugo nok skal blive simsfreak, med de forældre han har :wink: :P

Billede
Frillen, Hugo, Pusserpien

Helt enig, Dads! Det kan vist ikke undgåes!!!

KnazZZ
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Pusserpien » 14. dec 2006, 20:58

Ja det havde jeg tænkt mig :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Hejren » 14. dec 2006, 22:15

*kigger i krystalkuglen*

Hmmmmmmm!!!

Jeg ser Pusserpien skrive et indlæg: "NU synes jeg ærlig talt godt jeg vil føde - jeg føler mig som en HVAL! Hvor længe mon det varer endnu? Og for at det ikke skal være løgn, synes jeg jeg har så ondt over lænden..."

...et øjeblik efter...

"AAAAUUUIII!!"

...Frillen overtager tastaturet, mens Pusserpien sætter sig hen i et hjørne og stønner højlydt (m.v.). Nyheder frem for alt. "Nøøøjjjj, hvor kan hun altså sige mange lyde! Der er nu 2 minutter mellem veerne - jeg er selv ret forpustet!"

...lidt senere - Sims2you's forum har ikke sovet hele natten af bare spænding... "DET BLEV ET BARN!!!!!! HUIIII, hvor er vi glade - og trætte." :laughing4:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf pernille » 14. dec 2006, 22:22

Hejren skrev:*kigger i krystalkuglen*

Hmmmmmmm!!!

Jeg ser Pusserpien skrive et indlæg: "NU synes jeg ærlig talt godt jeg vil føde - jeg føler mig som en HVAL! Hvor længe mon det varer endnu? Og for at det ikke skal være løgn, synes jeg jeg har så ondt over lænden..."

...et øjeblik efter...

"AAAAUUUIII!!"

...Frillen overtager tastaturet, mens Pusserpien sætter sig hen i et hjørne og stønner højlydt (m.v.). Nyheder frem for alt. "Nøøøjjjj, hvor kan hun altså sige mange lyde! Der er nu 2 minutter mellem veerne - jeg er selv ret forpustet!"

...lidt senere - Sims2you's forum har ikke sovet hele natten af bare spænding... "DET BLEV ET BARN!!!!!! HUIIII, hvor er vi glade - og trætte." :laughing4:

:laughing4: :laughing3: ...simmer-freaks over det ganske land med mørke rander under de røde øjne hele næste dag!
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Glamsbjerg

Indlægaf Siri » 15. dec 2006, 20:28

det kunne værer rigtigt sjovt ikke :lol:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim