Firkantede kasser

Generel snak om den 2. udvidelspakke The Sims 2 Nightlife, som udkom den 15. September 2005.

Firkantede kasser

Indlægaf Bondepigen » 19. sep 2005, 18:00

Hvordan skifter man farve på de firkantede stabelkasser?? Der står at man kan ændre farve ved et enkel klik... men hvad er det liiiige man skal klikke på???

/Bondepigen
Brugeravatar
Bondepigen
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Kr. Såby - Ved Roskilde

Indlægaf Frillen » 20. sep 2005, 12:26

Det virker kun når du er i live-mode, det vil sige at en simmer skal være på grunden, når du så klikker på kassen vil der dukke en menu op nøjagtigt ligesom hvis du valgte at klikke på et toilet for at få en simmer til at gøre et eller andet der :wink:

PS. Disse kasser kan jo stables ovenpå hinanden, bare husk på at du kun kan stable ovenpå 1 kasse, men du kan løfte så høje stabler som det skal være ved at løfte dem i den nederste kasse :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Hmm

Indlægaf Bondepigen » 20. sep 2005, 16:46

Nåeh oke... meget mærkeligt for der kommer nemlig ikke nogen valgmuligheder op hos mig... hmm... nå men ... tror da bare at jeg prøver endnu engang..
Brugeravatar
Bondepigen
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Kr. Såby - Ved Roskilde

Indlægaf Frillen » 20. sep 2005, 18:21

Bondepigen skrev:Nåeh oke... meget mærkeligt for der kommer nemlig ikke nogen valgmuligheder op hos mig... hmm... nå men ... tror da bare at jeg prøver endnu engang..

Der er et lille bord som ligner de kasser til forveksling, de kasser som kan skifte lys er nøjagtigt på størrelse med et felt, bordene er lidt mindre :wink:

Det lyder godt nok vildt underligt at der ikke kommer en menu frem når du vælger en sim og klikker på kassen :?
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Tilbage til The Sims 2: Nightlife