Gnisten mellem simmerne

Generel snak om den 2. udvidelspakke The Sims 2 Nightlife, som udkom den 15. September 2005.

Gnisten mellem simmerne

Indlægaf Briher » 17. sep 2005, 23:43

Hej

Når der på billedet af en simmerne i forholdspanelet er et eller to lyn, har jeg forstået det sådan at personen matcher med simmerens "tænder på" og "tænder ikke på".

Men jeg har en simmer, der tænder på blond og formelt tøj og tænder ikke på fedme. Men der er hele to lyn på en person, der er sorthåret og som var i hverdagstøj, da de mødtes.
Samme simmer talte også med en tredie simmer inde i byen. Det var den simmer, som ved "check rummet" var den mest lækre. Den person har nu et lyn med et rødt kryds over i forholdspanelet.

Er der noget jeg helt har misforstået ? :?
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Annbirtha » 18. sep 2005, 08:53

Hej Briher.
Hvis du går ind under venner panelet og holder musen over bjælkerne nedenunder, kommer der en forklaring på hvad de forskellige symboler betyder, du skal ikke klikke men blot holde musen hen over.
Jeg mener at det røde kryds betyder "dårlig kemi"
Lynene betyder : god kemi, så jo flere lyn jo bedre, og der kan være op til 3 lyn. :lol:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Fantom » 28. apr 2006, 07:37

Hmm, mysisk, da du mødte den sorthårede, flirtede du eller lign. med hende, det kan jo godt give "tænde-points"
Brugeravatar
Fantom
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: laaaangt ude i skoven

Indlægaf Sissek » 28. apr 2006, 08:49

Faktisk syntes jeg det er meget mystisk hvordan det her med kemi fungere. Netop fordi en sim måske er til lyst hår og skæg og så alligevel tænder på en mørkhåret uden skæg?
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf Siri » 13. dec 2006, 17:18

jeg har også prøvet det han tændet på lysethåret og briller tænder ikke på fedme

hun var rødhåret og tyk kunne godt lide hender der var 3 lyn :shock:
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Tilbage til The Sims 2: Nightlife