Ferietid

Her kan du snakke om alt som ikke har relevans til sims2!
Det kan være løst og blandet, seriøst eller ikke, bare du husker at holde en god tone samt behandler andre som du selv ønsker at blive behandlet, nemligt godt!

Ferietid

Indlægaf Annbirtha » 16. jul 2010, 08:22

Skal til Læsø, igen.... i en uges tid, så hvis ikke der er dækning på det nye indkøbte "Oyster mobil bredbånd" så er jeg ikke online i ugen der kommer, og så vil jeg bare nøjes med at gå i vandet (5 min. gang fra sommerhuset), nyde naturen, slappe af med en god bog, cykle lidt rundt på øen, tage til fiskehandleren og købe noget frisk fanget fisk, og Jomfruhummer og jeg skal gi dig skal jeg. Plukke porse, finde kantareller, savne min hund, se lidt Tour de France, og ikke mindst nyde det hele med kæresten. :mrgreen:
:witch:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Re: Ferietid

Indlægaf Frillen » 18. jul 2010, 14:00

Det lyder jo som 112% afslapningsferie :vacation2:

Er sq lidt misundelig, selvom vi dog selv tager 5 dage til feriecenter Øer Maritime ved Ebeltoft den 11. august, men det bliver nok lidt mere ud at se end slappe af.
Vi tager afsted sammen med et vennepar og deres 2 børn i alderen 3-5 år, så med Marc så er der jo 3 larmende unger, men vi satser på at vi kan køre dem træt med aktiviter om dagen så vi kan slappe af med et glas vin eller 2 om aftenen :mrgreen:

God tur iøvrigt Ann, jeg er helt sikker på at du kommer hjem med fuldt opladede batterier samt en rigtig god oplevelse :byebye:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Tilbage til Hyggesnak