De skøre amerikanere

Her kan du snakke om alt som ikke har relevans til sims2!
Det kan være løst og blandet, seriøst eller ikke, bare du husker at holde en god tone samt behandler andre som du selv ønsker at blive behandlet, nemligt godt!

De skøre amerikanere

Indlægaf Annbirtha » 11. jun 2010, 10:53

Har i lagt mærke til husene i Sims, de er indrettet sådan at sofabordene står forenden af sofaen i stedet for foran som vi har det. Jeg har også lagt mærke til det når man ser på design på andre Sims sider. Tror det er derfor TV dinner er opstået, de sidder foran tv og spiser med tallerknen foran på skødet :crazy2:
Hvor mon se stiller kaffekoppen ? Hedder det sofabord fordi bordet skal stå op ad sofaen ? og er det bare os der er mærkelige?
thjaaa....
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Re: De skøre amerikanere

Indlægaf mette s » 12. jun 2010, 01:38

Arh Ann, det kan umuligt være os, der er mærkelige, vi er jo fuldstændig perfekte!
Det er snarere fordi amerikansk kaffe er så tynd..........
Eller osse er det noget ævl! :shock:
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Frillen » 13. jun 2010, 10:54

Selv amerikanerne placerer også deres sofaborde som vi gør, jeg prøvede at søge på Coffee table placement og fandt dette link som beskriver en logisk placering af sofaborde :D

http://www.startribune.com/lifestyle/ho ... 74981.html

Jeg tror nærmere at det drejer sig om at sofaborde kan give routing-problemer for simmerne hvis de står logisk rigtigt :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Annbirtha » 14. jun 2010, 07:25

He he :lol: sikke dog en udførlig forklaring på placering af et sofabord.
Jeg ved at de i Australien sidder på sofaen med tallerkenen på skødet og spiser selvom det er Barbeque ribs der skal spises med kniv og gaffel, så der er jo ikke langt til at tænke at de gør det samme i USA.
Hvis vi tænker på spillet, er routing-problemer da en god forklaring, jeg udelader ofte selv sofabordet fordi det kan give problemer og sætter i stedet et lille bord ved siden af sofaen når jeg indretter. :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til Hyggesnak