shhhh

Her kan du snakke om alt som ikke har relevans til sims2!
Det kan være løst og blandet, seriøst eller ikke, bare du husker at holde en god tone samt behandler andre som du selv ønsker at blive behandlet, nemligt godt!

shhhh

Indlægaf mette s » 19. okt 2009, 10:46

Pas på I ikke forstyrrer de sovende. Her skal være helt stille
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Re: shhhh

Indlægaf ATrueDevil » 19. okt 2009, 20:35

Øhhhmmm?... Er jeg den eneste der har tabt tråden?
Love me or Hate me
I am what I am

Billede
Brugeravatar
ATrueDevil
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Horreby (hvem finder på, at kalde en by for Horreby, det lyder jo som en rigtig Horeby) på Falster

Indlægaf Annbirtha » 20. okt 2009, 07:12

Du er da nok måske den eneste der har set den ATrueDevil. :wink:
Ja der er meget stille herinde lige for tiden, måske er Sims ballonen feset lidt ud og feberen har lagt sig, det har den ihvertfald for mit vedkommende, men derfor er jeg da herinde hver dag for at se om andre også sover, dog uden at forstyrre dem. Var jeg stille nok Mette :laughing4:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf mette s » 20. okt 2009, 18:06

Ja, for jeg blev nemlig i tidernes morgen, da min internetadgang stadig var ung, og jeg kom til at slå de store bogstaver til og derefter ikke gad at ændre det (puh, den var lang!) jo, da blev jeg belært om : AT, DER ER INGEN GRUND TIL AT RÅBE!
Det grinte vi meget ad....øhm :D

Og jo, jeg har en slet skjult fornemmelse af, at jeg tilbringer mere tid ved pc´en end de fleste. Den skåner mig så glimrende fra det virkelige liv, som jeg ikke altid orker :roll:
-Men erfaringen siger mig, at pludselig en dag er lysten til den slags bare væk og jeg forsvinder ud i æteren for et øjeblik eller altid, ligesom så mange andre. Og det er altså lysten til computeren, jeg mener, bare lige for at få alting på det rene :)
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Annbirtha » 21. okt 2009, 08:02

Jeg tror nu aldrig at jeg kunne blive træt af computeren som sådan, jeg glæder mig til at jeg skal have den med på plejehjem :D Forestil dig scenariet på fremtidens plejehjem med super hastigheds bredbånd og ældre der holder Lan Parties i stedet for at lave håndarbjede og pastelmaling i hobbyværkstedet. :lol: 8)
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf mette s » 21. okt 2009, 10:14

Jeg er helt på! Det skal blive en ordentlig erstatning for tvungen "Kandis"-lytning som kulturelt indslag! Det har altid undret mig, hvorfor plejehjem er ensbetydende med dansktop som fællesnævner! Al respekt for dansktop og stegt flæsk med persillesovs, begge ting smager skønt i den rette dosis (eller feststemning, læs: brandert), men hvorfor er det lige at man automatisk kommer til at høre til dette segment bare fordi man er gået hen og blevet en smule grå i toppen.
Mange mennesker har dog tilbragt et langt liv med andre præferencer.
Hvis min stakkels far var blevet "tvunget" til at lytte til Keld og Hilda, var hans tid på plejehjem blevet meget kort! :)
Næh, havde han bare haft sit Command and Conquer med...... :D

PS: Jeg ved godt, at der er en masse mennesker derude, der knokler så blodet springer, for at give de, der måtte have behovet for god hjælp, et værdigt liv. Og tak for det! Jeg skal bare lige pille lidt! :P )
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Frillen » 28. okt 2009, 18:34

Ja der er meget stille herinde, det hjælper jo heller ikke at jeg ikke har haft særligt meget tid eller for den sags skyld lyst til at simse de sidste måneder, men nu hvor vi er ved at være på plads med huset og haven, så får jeg formentligt mere tid/lyst til at spille sims :D

Ja plejehjem med bredbånd, lan og Sims et eller andet nummer, lyder meget tiltalende - Hvad angår musikken, så kan vi vel få høreapparater med indbygget mp3-afspiller, så er det jo bare at fyre op for noget godt rock, så slipper man for at høre på de andre plejehjemsbeboeres dødsmetal, punk, trance, hip hop osv. :laughing4:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf mette s » 29. okt 2009, 15:04

så tager jeg mig af hip hoppen, jeg har alligevel et blødt punkt for drengerøve og baggy jeans ;)
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Tilbage til Hyggesnak