Pinlige Historier

Her kan du snakke om alt som ikke har relevans til sims2!
Det kan være løst og blandet, seriøst eller ikke, bare du husker at holde en god tone samt behandler andre som du selv ønsker at blive behandlet, nemligt godt!

Pinlige Historier

Indlægaf ATrueDevil » 16. feb 2009, 22:55

Ville lige prøve noget nyt. Skriv en MEGA pinlig historie jeg starter:
En dag i min klasse hvor mig og nogle af pigerne fra klassen, legede S P K eller T (Sandhed, Procent, Koncekvens og Tøj) da jeg blev spurgt sagde jeg sandhed så de spurgte hvem jeg kunne lide, så jeg sagde det og ham jeg kunne lide kom ind af døren da jeg sagde:"Jeg kan godt lide Simon" (det er så ham der kom ind)
og det var bare SÅ pinligt!! Både A klassen og B klassen vidste det dagen efter det var så pinligt! :oops: :oops: :oops: :oops:

Nu er det så din tur!
Love me or Hate me
I am what I am

Billede
Brugeravatar
ATrueDevil
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Horreby (hvem finder på, at kalde en by for Horreby, det lyder jo som en rigtig Horeby) på Falster

Re: Pinlige Historier

Indlægaf egon.weber » 17. feb 2009, 04:58

Det er da ikke pinligt, at sige din mening om en anden, det kaldes kærlighed her!! :P
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Annbirtha » 17. feb 2009, 08:31

Ken (min kæreste) var på vej ind i tilkørslen til en motorvej og blev kørt op i bagfra af en anden bil, hvorved begge biler standsede.
Ken flyver ud af sin bil og iler hen til den bil/mand der er kørt op bag i ham, manden ruller vinduet ned og Ken kan se at manden kun har én arm, så det er altså en handicapbil der er kørt op i ham.
Senere samme dag ringer manden hjem til os, han er meget chokeret (det samme var Ken) men Ken prøver at trøste og berolige ham "Det skal nok gå, det var jo være hvis du havde mistet en arm eller et ben" siger han så. :laughing5:
Det var pinligt :mrgreen:

Vi måtte i øvrigt undvære bilen i 3 uger da den skulle på værksted og det var lige inden sommerferien, uha.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf melida » 19. feb 2009, 16:10

altså jeg havde lige været i bad, så jeg havde ikke hørt at min lillebrors legekammerats mor var kommet, så jeg gik bare ud fra badeværelset kun i undertøj, og der stod legkammeraten og hans mor og så mig halv nøgen. jeg løb op på mit værelse, og var pinlig berørt :?
Billede
Brugeravatar
melida
Tumling
Tumling

Tilbage til Hyggesnak