Et spøgelse fra fortiden kigger forbi

Her kan du snakke om alt som ikke har relevans til sims2!
Det kan være løst og blandet, seriøst eller ikke, bare du husker at holde en god tone samt behandler andre som du selv ønsker at blive behandlet, nemligt godt!

Et spøgelse fra fortiden kigger forbi

Indlægaf Pusserpien » 26. nov 2008, 15:01

Hej alle sammen

Overvejede om jeg egentlig burde lægge dette indlæg i Præsentation og blev lidt nysgerrig efter om jeg overhovedet var tilmeldt længereBillede Nå men en lille opdatering er vel så på sin plads. Jeg blev færdig som SSA d. 10/10 og med en ret flot eksamens karakter(et 10tal samt et 12 tal) fik job nummer 2 jeg søgte på, og arbejder nu i nattevagt på en apopleksi afdeling (folk med blodpropper i hjernen/hjerneblødning) på Hjørring sygehus. Er selvfølgelig glad for jeg fik et job straks efter endt uddannelse, men der er ikke så meget assistentarbejde i nattevagt, så overvejer at finde noget nyt snarest. Der er sikkert kommet mange nye til som lige nu Billede og tænker "hvem fa'en er er hun??" og ja jeg er altså Frillens kone,alias redaktøren der konstant glimrer ved sit fravær, alias the Pusserpien herself :1wave: Og nu skal jeg så til det igen...at læse "alle indlæg oprettet siden dit sidste besøg"Billede så...vi ses engang til næste år :laughing4:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Re: Et spøgelse fra fortiden kigger forbi

Indlægaf wholle » 26. nov 2008, 17:19

Pusserpien skrev:Hej alle sammen

Overvejede om jeg egentlig burde lægge dette indlæg i Præsentation og blev lidt nysgerrig efter om jeg overhovedet var tilmeldt længereBillede

Nu finder der jo ikke en udmeld knap i forummet :wink:
Men jeg havde overvejet at spørge Frillen om jeg skulle deaktivere din konto :laughing2:

Nå men en lille opdatering er vel så på sin plads. Jeg blev færdig som SSA d. 10/10 og med en ret flot eksamens karakter(et 10tal samt et 12 tal)

Det var flot :2thumbsup:

og arbejder nu i nattevagt

Hmmm, nattevagt - så har du vel friskbagte rundstykker med hjem til Frillen hver morgen :God idé:

Og nu skal jeg så til det igen...at læse "alle indlæg oprettet siden dit sidste besøg"Billede så...vi ses engang til næste år :laughing4:

Øverst i forummet er der et link hvor der står "Markér fora som værende læste" det klikker du bare på så er dit lille problem løst :wink:

I øvrigt så velkommen tilbage :bigwave:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Rose Diva » 26. nov 2008, 18:02

Hej Pusserpien. Velkommen tilbage :D
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Indlægaf Annbirtha » 26. nov 2008, 19:48

Nææææh velkommen tilbage Pusserpien :P , og jeg overvejede da også at flytte dit indlæg til præsentation :laughing2: men det kan man vist ikke når du har skrevet over 900 indlæg vel.
Rigtigt flot eksamens resultat og et kæmpe tillykke med det hele, hvor er det flot at du bare klør på, Frillen må ski da være stolt af sin Pussertøs.
Dejligt at du er tilbage igen :grouphug:

Godt at Wholle kan hjælpe dig, du gør jo bare som alle nye medlemmer egentligt burde gøre, (som Wholle sagde) :
Øverst i forummet er der et link hvor der står "Markér alle fora som værende læste" det klikker du bare på så er dit lille problem løst :wink:

Husk det er ikke pænt at "bumpe" gamle indlæg, gør du det bliver vi nok nødt til at sende dig en løftet pegefinger over din PB
Hjertelig velkommen tilbage min ven, jeg er i dagens anledning stillet op til fotografering for at flage for dig:

Billede
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til Hyggesnak