HVAD MED MIG ?!

Her kan du snakke om alt som ikke har relevans til sims2!
Det kan være løst og blandet, seriøst eller ikke, bare du husker at holde en god tone samt behandler andre som du selv ønsker at blive behandlet, nemligt godt!

HVAD MED MIG ?!

Indlægaf Cessese » 28. aug 2008, 19:48

Jeg har skrevet til alle dem der skriver, så'n noget, tillykke-halløj! I gjorde det ikke på min fødselsdag ! :evil:

Nu er jeg sur!
Nu, en vits:

Hvor mange skal der til at skifte en pære?
10
Den ene skifter pæren, de andre laver maden
Brugeravatar
Cessese
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Sims 2

Re: HVAD MED MIG ?!

Indlægaf Rose Diva » 29. aug 2008, 07:43

Har du skrevet til Nephisariah? For du skal have sendt hende en PB for at komme på fødselsdagslisten!!
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Indlægaf Annbirtha » 29. aug 2008, 13:19

Som Rose siger skal du kontakte Neph, og som skrevet står andet steds her (kopieret):

Nephisariah er udnævnt til at være den der annoncerer vores fødselsdage fremover,
alt foregår som før hvor der bliver oprettet én tråd til hver fødselar på selve dagen,
hvis man vil have sin fødselsdag annonceret så vi andre kan sige tillykke og få en sodavand og et stykke kage *hmmhmm,
ja så skal man ligesom før give Nephisariah besked via hendes PB.
De der har givet deres dato behøver ikke gøre det igen, da Ttsen sender de datoer hun allerede har videre til Neph.
Når så en fødselsdags tråd er blevet "gammel", efter ca 2 til 3 uger eller sådan, så vil tråden blive slettet.
Tråden bliver så slettet for god ordens skyld og ikke fordi fødselaren skal glemmes. :P

Hvis nogen mangler at give besked om deres fødselsdag, så send Neph datoen.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Dads » 29. aug 2008, 18:17

Det er jo menneskeligt at glemme ;)
Jeg fik heller ikke nogen fødselsdagstråd dedikeret til mig, da jeg havde fødselsdag, selvom jeg er meldt til, og det har sikkert været på grund af, at Nephisariah har haft travlt, og det er jo forståeligt at man kan være det, og derfor ikke altid har tid til at tjekke sådanne ting. Lad os ikke bearbejde Neph, hun gør et godt stykke arbejde, og med alle de medlemmer der efterhånden er på siden bliver tjansen ikke ligefrem lettere :wink:

Men op med humøret, der er trods alt kun et år til den næste fødselsdag :roll: :laughing2:
- Måske vi glemte bliver husket der, og dem der blev husket i år glemt? :lol:
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Rose Diva » 30. aug 2008, 10:37

Dads skrev:Det er jo menneskeligt at glemme ;)
Jeg fik heller ikke nogen fødselsdagstråd dedikeret til mig, da jeg havde fødselsdag, selvom jeg er meldt til, og det har sikkert været på grund af, at Nephisariah har haft travlt, og det er jo forståeligt at man kan være det, og derfor ikke altid har tid til at tjekke sådanne ting. Lad os ikke bearbejde Neph, hun gør et godt stykke arbejde, og med alle de medlemmer der efterhånden er på siden bliver tjansen ikke ligefrem lettere :wink:

Men op med humøret, der er trods alt kun et år til den næste fødselsdag :roll: :laughing2:

Hehe, god holdning :2thumbsup:
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Cessese » 31. aug 2008, 15:26

Annbirtha skrev:Som Rose siger skal du kontakte Neph, og som skrevet står andet steds her (kopieret):

Nephisariah er udnævnt til at være den der annoncerer vores fødselsdage fremover,
alt foregår som før hvor der bliver oprettet én tråd til hver fødselar på selve dagen,
hvis man vil have sin fødselsdag annonceret så vi andre kan sige tillykke og få en sodavand og et stykke kage *hmmhmm,
ja så skal man ligesom før give Nephisariah besked via hendes PB.
De der har givet deres dato behøver ikke gøre det igen, da Ttsen sender de datoer hun allerede har videre til Neph.
Når så en fødselsdags tråd er blevet "gammel", efter ca 2 til 3 uger eller sådan, så vil tråden blive slettet.
Tråden bliver så slettet for god ordens skyld og ikke fordi fødselaren skal glemmes. :P

Hvis nogen mangler at give besked om deres fødselsdag, så send Neph datoen.

Fint fint, jeg prøver, men hvis det ikke virker...
Nu, en vits:

10
Brugeravatar
Cessese
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Cessese » 31. aug 2008, 15:31

Dads skrev:Det er jo menneskeligt at glemme ;)

Jeg har skrevet til hende 2 gange -.- Og Ttsen
Nu, en vits:

10
Brugeravatar
Cessese
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Cessese » 2. sep 2008, 17:34

Bare lås det her forum, det er ligemeget -.-
Nu, en vits:

10
Brugeravatar
Cessese
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Nephisariah » 4. sep 2008, 08:49

Jeg tror vidst, at jeg skylder alle en stor undskyldning!!! Jeg beklager, at jeg ikke har skrevet fødselsdagsindlæg i lang tid efterhånden. Det er jeg ked af..... :(

Men de seneste par måneder har på det personlige plan været meget svingende for mig personligt.... Jeg blev færdig som teknisk designer i juni måned med et pænt resultat, men har været ked af at det har været svært for mig at komme videre, fordi det er svært for mig at finde job, I ved den der gamle undskyldning med at "Du har uddannelsen vi søger en til stillingen med, men desværre du er nyuddannet og mangler erhvervserfaring indenfor faget", har gjort at jeg de seneste måneder har været helt nede i kulkælderen og ikke rigtig har kunnet passe "jobbet" som fødseldagskoordinator. Det har været svært for mig at forsøge at bringe glæde til jer alle, når jeg selv har været helt nede og bunde, fordi jeg har følt og til tider stadig føler mig utroligt rastløs, deprimeret og ubrugelig. Den situation har og er stadig vanskelig for mig at kaperer. Jeg håber, at de personer hvis fødselsdage jeg har glemt, vil bære over med mig... Hvis I vil kan jeg prøve at lave et samlet eller individuelt lykønskningskort, (selv om det for nogen af jer er temmelig længe siden I havde fødselsdag), det har aldrig været min menning at såre nogen af jer... Det er I simpelthen for søde til...!!!

Men som nævnt det at jeg har glemt at skrive fødselsdagskort er pga. noget personligt ikke pga. jer.... min jobsituation er stadig den samme, men for mig selv gælder det at jeg er ved at være "ovenpå" igen og har fået det bedre med mig selv....

Jeg har længe villet skrive en forklaring, men vidste ikke helt hvordan jeg skulle få det sagt. UNDSKYLD, hvis I vil foretrække en anden på posten som fødselsdagskoordinator, så forstår jeg det og trækker mig fra posten, men hvis I kan tilgive mig det skete, bliver jeg også gerne og forsøger at rette op på det.....
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Annbirtha » 4. sep 2008, 15:55

Jamen kæreste ven dog, vi kunne da ikke drømme om at vælge en anden til den opgave, bare fordi du også lever et liv uden for forummet kære Neph.
Det er dog trist at høre at du ikke rigtig føler du slår til, når du nu har gjort så meget for at få den uddannelse. På den anden side, kan man sige, at hvis dem der ikke kan bruge en som dig efter en samtale med dig, så har de heller ikke fortjent at det er der du skal være ansat, og du ville sikkert heller ikke føle dig tilpas der alligevel.
Næh nej, vent du bare, lige pludselig så er der nogen der opfanger mellem linjerne i din ansøgning eller en jobsamtale, at her er der vist en person der har nogle super værdier for deres firma.
Hvis vi kan se det her i forummet, kan de ski også andre steder, bare vent på at de rette mennesker opdager det Neph.
For os herinde har du altid været der med trøstende ord hvis nogen havde brug for det, og altid venlig og høflig og meget tålmodig med folk.
At du så lige har fået en fin uddannelse oveni, er fisme da guld værd.
Bare mas på Neph, men du skal også tage dig tid til at finde netop det rette sted at være, så du også fremover vil være glad for dit arbejde.
"Ikke nok erhvervserfaring" jo jo men du har da kolosalt meget erfaring i livet og om livet og mennesker generelt,....det giver 10 stjerner herfra.
Pøj pøj fremover kære ven. :grouphug:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Nephisariah » 4. sep 2008, 19:13

Tak for de søde ord Ann & Dads!! :2thumbsup:

I er der altid, når jeg har brug for et opmuntrende ord... :wink: :bigwave:

Bedre venner skal man lede længe efter... Tak!
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Rose Diva » 5. sep 2008, 13:21

Ja, Neph, du gør arbejdet helt vildt godt. Jeg ville blive helt ked af det hvis du ikke var fødselsdagskordinator (eller sådan noget). Vi har jo alle et liv udenfor forummet, og det er jo nok lidt vigtigere at passe på sit liv end på forummet. Du er helt vildt venlig, og der vil jo altid være tispunkter hvor ens "skema" er helt fyldt op. Så vær nu ikke ked af det, det skal nok gå :thumbsup:

Knus Henriette/Rose Diva :grouphug:
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Nephisariah » 5. sep 2008, 17:55

Tak for roserne, Rose Diva!!
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Rose Diva » 5. sep 2008, 18:10

Det var da så lidt ;D
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Annbirtha » 6. sep 2008, 11:08

Så kan vi vist godt låse dette emne, da vi har fået en forklaring på spørgsmålet der blev stillet :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Tilbage til Hyggesnak