Din familie

Her kan du snakke om alt som ikke har relevans til sims2!
Det kan være løst og blandet, seriøst eller ikke, bare du husker at holde en god tone samt behandler andre som du selv ønsker at blive behandlet, nemligt godt!

Din familie

Indlægaf Rose Diva » 1. jul 2008, 15:10

Ja, hvad består din familie af? Bare din nærmeste familie(dvs. ikke faster, svoger ovs). Du kan bare oplyse så meget som du vil - du behøver ikke at skrive bl.a. hvad din familie hedder, hvis du nu synes det er lidt for personligt. Du må også gerne skrive dine kæledyr, hvis du har nogle.

Min:

Far, Søren: 51½ år
Mor, Agnes: 50½ år
Datter, Henriette (mig): 12 år
Hund, Jacki (sort labrador): 15 måneder

Evt. oplysning: Ja, mine forældre er ikke skilt, men de arbejder bare en lille smule for meget (I hvert fald min far - til min mors store irritation)

Nå, men nok om min familie. Hvad med din?
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Re: Din familie

Indlægaf Eeyorenyk » 4. jul 2008, 08:34

Min nærmeste familie består af mig selv (Katja - 22 år), min kæreste (Svend - Samme alder) og så min hunkat, Freja på små 3 år.
Af "næst-nærmeste" tæller jeg min mormor og morfar. De bor lige ved siden af og vi ser dem så godt som dagligt. De kan være lidt irriterende sommetider, fordi de ikke altid forstår at der er noget af en aldersforskel og kulturforskel mellem os, men det meste af tiden er de nu dejlige nok at have.
Min mor er 49, men hun bor i den anden ende af landet og desuden har jeg ikke det bedste forhold til hende. Vi kan snakke og sådan når vi ses, men det sker sjældent, max et par gange om året og sådan bliver det nok ved med at være. Derudover har jeg en lillebror på 15, som jeg pt ikke aner hvor er henne. Der er en del rod mellem min mor og min lillebrors far (Ikke min far!) så lige nu svæver han lidt i det uvisse for det meste af familien. Han ligner sin far for meget. :roll:

Min egen far ville have været 50 i dag, næsten 51, men døde da jeg var 1½ år, så selvsagt har jeg ikke kontakt til ham. Han havde ikke selv kontakt til sin egen familie, så dem ved jeg ikke det store om. De så mig, da jeg blev født og så kom de til begravelsen, men det var dét fra deres side af.

//Eeyore
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Brugeravatar
Eeyorenyk
Baby sim
Baby sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Rose Diva » 4. jul 2008, 09:53

Okay, det var lidt sørgeligt, det med din far Eeyorenyk. Hvis jeg ikke sårer dig; hvordan døde han? Du behøver self. ikke at svare hvis du synes det er for personligt :|

Enkelte indlæg med kun et ord i, har jeg slettet, hvis du undrer dig over hvor de er.
Når du stiller personlige spørgsmål, bedes du gøre det over PB, ok :wink: , her kan du skrive lige så lidt/mange ord du lyster.
Hilsen Annbirtha
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Eeyorenyk » 4. jul 2008, 16:49

Det er okay - Han døde af en hjerneblødning (Blodprop i hjernen) og meget pludseligt. Han havde ondt i hovedet og ville tage en panodil, men nåede aldrig ud på badeværelset.

Jeg har lært at leve med det, for det ændre sig ikke, fordi jeg går og sukker over det og med tiden er det også blevet nemmere at acceptere, også når jeg var så lille som jeg var. :|
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Brugeravatar
Eeyorenyk
Baby sim
Baby sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Siri » 4. jul 2008, 18:12

Altså min familie består af

Far: Flemming 54 snart 55 år
Mor: Laila 49 ½ år
Mig: Siri 13 ½ år
Lillesøster: Aino 11 år

Min far er direktør i et frima og han arbejder og rejser rigtig meget, det synes min mor er lidt irriternde. Min mor er hjemmegående, fordi min mormor er nemlig dement og min mor knokler med at få hende umyndiggjort. Min lillesøster går i skole og jeg selv går også i skole, og skal starte på Zahles efter sommerferien
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Nephisariah » 5. jul 2008, 06:47

Hjemme hos os er vi ialt 7 personer og 6 hamstere ,så vi er lidt af en flok...

Mor, mig (Nephisariah): 39 år
Far, Poul: 43 år
Søn, HC: 16 år
Datter, Charlotte (Icylotte): 13 år snart 14 år
Datter, Amanda (Sommerlove): 11 år
Datter, Cathrine: 8 år
Søn, Benjamin: 5 snart 6 år

Hamster 1: Snoozer
Hamster 2: Mille
Hamster 3: Bølle
Hamster 4: Sofus
Hamster 5: Belle
Hamster 6: Star

Som I kan se er vi "er par stykker" der hjemme. Min mand er uddannet maskinsnedker, jeg selv er lige blevet færdig som teknisk designer, HC blev færdig med 10. klasse inden sommerferien og starter opå mureruddannelsen efter sommerferien, Charlotte skal i 9. klasse efter sommerferien, Amanda skal i 5. klasse efter sommerferien, Cathrine skal i 3. klasse efter sommerferien og Benjamin fortsætter et ekstra år i børnehaven efter ferien.
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Rose Diva » 5. jul 2008, 12:18

Siri skrev: Min far er direktør i et frima og han arbejder og rejser rigtig meget, det synes min mor er lidt irriternde. Min mor er hjemmegående, fordi min mormor er nemlig dement og min mor knokler med at få hende umyndiggjort. Min lillesøster går i skole og jeg selv går også i skole, og skal starte på Zahles efter sommerferien

Din familie minder lidt om min - især det at faren er ude at rejse og moren er lidt(/meget) sur over det. Dog arbejder min mor også fra klokken 8 til 16 og min far kommer normalt først hjem klokken 7 når han er hjemme.

Du og din lillesøster har nogle specielle, men pæne navne. Hvordan har i fået dem?
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Rose Diva » 5. jul 2008, 12:21

Eeyorenyk skrev:Det er okay - Han døde af en hjerneblødning (Blodprop i hjernen) og meget pludseligt. Han havde ondt i hovedet og ville tage en panodil, men nåede aldrig ud på badeværelset.

Jeg har lært at leve med det, for det ændre sig ikke, fordi jeg går og sukker over det og med tiden er det også blevet nemmere at acceptere, også når jeg var så lille som jeg var. :|

Det gør mig ondt - også det med din mor
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Rose Diva » 5. jul 2008, 12:22

Nephisariah skrev:Hjemme hos os er vi ialt 7 personer og 6 hamstere ,så vi er lidt af en flok...

Mor, mig (Nephisariah): 39 år
Far, Poul: 43 år
Søn, HC: 16 år
Datter, Charlotte (Icylotte): 13 år snart 14 år
Datter, Amanda (Sommerlove): 11 år
Datter, Cathrine: 8 år
Søn, Benjamin: 5 snart 6 år

Hamster 1: Snoozer
Hamster 2: Mille
Hamster 3: Bølle
Hamster 4: Sofus
Hamster 5: Belle
Hamster 6: Star

Som I kan se er vi "er par stykker" der hjemme. Min mand er uddannet maskinsnedker, jeg selv er lige blevet færdig som teknisk designer, HC blev færdig med 10. klasse inden sommerferien og starter opå mureruddannelsen efter sommerferien, Charlotte skal i 9. klasse efter sommerferien, Amanda skal i 5. klasse efter sommerferien, Cathrine skal i 3. klasse efter sommerferien og Benjamin fortsætter et ekstra år i børnehaven efter ferien.

Det var noget af en familie må jeg sige. Det er nok sjovt at to af dine døtre også har en bruger herinde :)
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Siri » 5. jul 2008, 15:02

Rose Diva skrev:Siri skrev: Min far er direktør i et frima og han arbejder og rejser rigtig meget, det synes min mor er lidt irriternde. Min mor er hjemmegående, fordi min mormor er nemlig dement og min mor knokler med at få hende umyndiggjort. Min lillesøster går i skole og jeg selv går også i skole, og skal starte på Zahles efter sommerferien

Din familie minder lidt om min - især det at faren er ude at rejse og moren er lidt(/meget) sur over det. Dog arbejder min mor også fra klokken 8 til 16 og min far kommer normalt først hjem klokken 7 når han er hjemme.

Du og din lillesøster har nogle specielle, men pæne navne. Hvordan har i fået dem?

Vi har fået dem fordi min mormor kommer finland og lidt fordi min farmor kommer fra frisland
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf ATrueDevil » 7. okt 2008, 19:48

Far:Cristian:40 år.
Mor:Carina:44 år.
Datter:Cecilie:15 år.
Datter:Celine(mig):11 år.
Hund:Cimon:2 år.
Kat:Sissie:8½ år.
Chinchilla:Jack:3 måneder.
Dværghamster:Momo:aner ikk hvor gammel han er hehe
Love me or Hate me
I am what I am

Billede
Brugeravatar
ATrueDevil
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Horreby (hvem finder på, at kalde en by for Horreby, det lyder jo som en rigtig Horeby) på Falster

Indlægaf Pusserpien » 26. nov 2008, 16:23

Det er da et sjovt indlæg
Her er så min "lille" familie.

Per, 45 år (min mand)
Dennis 23 år (søn)
Kenneth 20 år (søn)
Michelle 16 år (datter)
Marc 19 måneder (søn)
Tina 23 år (Pers pap-datter)
Hans 39 år (min fornyeligt genfundne lillebror, dvs vi har fælles far)
Både min far og mor er døde for mange år siden.
Frille 11 år (vores gamle kat)
Bæbs 3 år (I véd, ham den bette mis vi fandt i buskadset :wink: )
Derudover er der jo så mine svigerforældre, Pers 3 søskende med partnere og børn, hunde, fugle og hva-ved-jeg :laughing4:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Rose Diva » 26. nov 2008, 17:57

Det var da en stor familie :wink: Jeg synes det måske kunne være en anden måde at "præsentere" sig på igen, for at lære hinanden lidt bedre at kende

Truedevil: Okay :wink:
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Frk. Emma » 22. dec 2008, 13:23

Mor: Christina, 43 :)
Far: Lars, 41 :)
Datter (mig): Emma, 13 :)
Søn: Magnus: 12 :)

Der er kun 11 måneder mellem mig og min lillebror :P
Vi har haft hund (Anton) og kanin (Nuser) men de er begge døde. Anton havde jeg haft hele mit liv, han blev 13 og døde for 2-3 år siden :( Han var en ruhåret gravhund. Nuser blev 4-5 år, og døde af en kæmpe byld (eller han blev aflivet for 1 ½ år siden, vist) De var nogle dejlige dyr :P
Jeg går på Lisbjerg skole, som (sjovt nok :P) ligger i Lisbjerg, hvor jeg også bor. Vi har (næsten) lige fået en ny, stor skole. Den er rigtig smart xD
Jeg ved ikke hvad jeg mere skal skrive :P
Knus Emma
:bigwave:
Brugeravatar
Frk. Emma
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Rose Diva » 22. dec 2008, 13:29

Okay^^ det er sejt nok med den lille aldersforskel på dig og din bror :wink:
Knus Rose Diva
Brugeravatar