Pinlige historier?

Her kan du snakke om alt som ikke har relevans til sims2!
Det kan være løst og blandet, seriøst eller ikke, bare du husker at holde en god tone samt behandler andre som du selv ønsker at blive behandlet, nemligt godt!

Pinlige historier?

Indlægaf Elisabeth » 29. nov 2007, 23:25

Ja hvad er din pinligeste historie?? her kommer min ihvertfald: Jeg var til gym på skolen, da alle er gået (tror jeg) finder jeg ud af jeg glemte mit tøj ude i midten af omklædnings rummet kommer så ud i kun underbukser (O.o?!) så kommer der så en af mine venner ind og hun ligger flad af grin :( :lol:
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Indlægaf Nephisariah » 30. nov 2007, 00:28

Uha dem er der nogle stykker af. Du kan læse om dem her: http://www.sims2you.dk/phpbb2/viewtopic ... ght=pinlig
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Nan » 15. dec 2007, 21:31

uh jeg har mange!
men her er nogle af dem:
jeg og en veninde gik engang en tur i skoven, i byen hvor jeg bor og der er altså en del skrænter, jeg faldt så ned af den højeste der var, det er så typisk mig!
Ellers var der en dag jeg gik sammen med min storesøster, og jeg gik direkte ind i en lygtepæl :b
hilsen Nanna
Brugeravatar
Nan
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: v. Kolding

Indlægaf wholle » 15. dec 2007, 22:17

Nan skrev:Ellers var der en dag jeg gik sammen med min storesøster, og jeg gik direkte ind i en lygtepæl :b

Hmm, du var måske optaget af SMS? :Tænker:
(jeg har nemmelig set et par stykker der var ved at sms'e og så er gået ind i en lygtepæl :lol: )
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf egon.weber » 15. dec 2007, 23:43

Min pineligste er fra før mobiltlf. blev opfundet.
Ja en tur i byen, men blev sq bestjålet for en opsparing jeg ikke havde fået i banken, så med et slag blev jeg 35000 kr. fattigere, men som jeg siger penge er ikke alt.
Men det er sq surt at miste den bonus jeg havde fået ved at være soldat i 5 år, på en glad aften i byen, Men shit happens og livet er andet end kolde kontanter. :oops:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Nephisariah » 16. dec 2007, 07:22

egon.weber skrev:Min pineligste er fra før mobiltlf. blev opfundet.
Ja en tur i byen, men blev sq bestjålet for en opsparing jeg ikke havde fået i banken, så med et slag blev jeg 35000 kr. fattigere, men som jeg siger penge er ikke alt.
Men det er sq surt at miste den bonus jeg havde fået ved at være soldat i 5 år, på en glad aften i byen, Men shit happens og livet er andet end kolde kontanter. :oops:

Det var en dyr "glad aften" i byen, du fik der.... :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Nan » 16. dec 2007, 12:17

wholle skrev:
Nan skrev:Ellers var der en dag jeg gik sammen med min storesøster, og jeg gik direkte ind i en lygtepæl :b

Hmm, du var måske optaget af SMS? :Tænker:
(jeg har nemmelig set et par stykker der var ved at sms'e og så er gået ind i en lygtepæl :lol: )

Ikke lige denne gang, men har før faldet pga. af en SMS.
Vi gik bare og snakkede sammen. og vupti var der en lygtepæl :b hvem har også placeret dem lige der hvor jeg skal gå? :b
hilsen Nanna
Brugeravatar
Nan
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: v. Kolding

Tilbage til Hyggesnak